4 Ekim 2013 Cuma

Zülfü Livaneli - Kardeşimin Hikayesi

    Barbaros uyurken elime alarak bir kaç günde okuduğum bir kitap oldu Kardeşimin Hikayesi. Akıcı bir dili var, her ne kadar kitabın sonunda yazar ile yapılan röportajda psikolojik gerilim olarak tanımlansa da bu sadece kitabın sonu için geçerli diyebilirim. Kitap boyunca gerilmek mümkün değil.
    Kitap çoğunlukla bir Karadeniz sahil köyünde geçen bir cinayet olayına gelen bir gazeteci kız ile köye bir süre önce yerleşmiş emekli mühendis Mehmet Bey arasında geçen diyaloglardan oluşuyor. Mehmet Bey kızın ilgisini çekmek için ona kardeşinin ilginç hikayesini anlatıyor.
    Çok beklentiye girilmediği taktirde size iyi birkaç saat geçirtebilecek akıcı okunan bir kitap olduğunu söyleyelirim. Serenad isimli kitabını daha çok beğenmiştim. :)

    İyi okumalar 

3 yorum:

Greta dedi ki...

Ben de bu yaz okuyuverdim bir çırpıda epeyce etkilendim çok beğendim ama bir türlü yazamadım umarım ilerleyen günlerde yazarım :)

Şaziye P dedi ki...

Bir çırpıda okunan bir kitap kesinlikle, en kısa zamanda yazman dileğiyle,
Sevgiler :)

Nilgün Komar dedi ki...

konuyu merak ediyordum.. listeye de almıştım ama daha sıra gelmedi