21 Aralık 2014 Pazar

yeni yazılarım yeni adresim



Bu bloğu açarken sadece kitap bloğu olsun istememiştim ama o kendi yolunu böyle buldu, şimdi başka şeyler yazmak istesem de eğreti duruyor burada sanki, içime sinmiyor, beni huzursuz ediyor. Bu sayfa devam eder mi bilmiyorum ileride ama şimdilerde yeni bir blog açtım oğluma ithaf en, ona beni, bizi, aklımdakileri anlattığım bir hatıra defteri, belki bir kılavuz, bir öz yaşam öyküsü olmasını istediğim. Daha çok yeni.
Adresi: http://buyuluyolculuk.blogspot.com.tr/

Bu bloğun akıbetini, beni, bizi merak edenler için not düşmek istedim.
Yazdıklarımı okuyarak ve yorumlarınızla beni yalnız bırakmadığınız için, her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim.


Sevgilerimle,

Şaziye

5 yorum:

Kırmızı Rugan Ayakkabılarım dedi ki...

Merhaba blog keşif etkinlğinden geliyorum sitenizi gfcden izliyorum bana da beklerim :)
http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

Büyülü Yolculuk dedi ki...

merhaba hoş geldiniz
Sevgili Kırmızı rugan Ayakkabılı arkadaşım, Büyülü Yolculuğa beklerim artık ama,
Ben de en geniş zamanımda gezinmek isterim bloğunda :)

D!mple Rock dedi ki...

ama arayı çok açmışsın olmazki : )

Layla dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. beyazlimon.blogspot.com
Teşekkürler.

Leyla Akcay dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu beğenerek ilgiyle takip ediyorum. Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. Çeyizlik Tığ Oya Modelleri teşekkürler...